Sunday, January 15, 2012

Undi Dengan akal dan atas kebenaran

Ahli- ahli Pakatan Rakyat DOUBLE STANDARD.

Biar betul!

Betul kah?

My comment:
Bila ahli Pakatan rakyat mahupun ketuanya, mahupun akhbarnya mahupun media perantaraannya mengetahui bahawa-

1. " Ketua" mereka (yang tidak dilantik secara demokrasi (justeru di namakan ("de facto leader") punyai kediaman-kediaman mewah,serta mendapat dana yang begitu banyak dari "ejen-ejen" dari luar negara;
2. "Ketua de facto" terbukti melakukan perbuatan keji, sampai satu dunia tahu;
3. berbohong di dalam ceramah
4. berbohong di dalam media cetak dan media internet;
5. membawa cerita-cerita yang tidak benar,
6. mencampur-aduk cerita dengan pembohongan;
7. bercerita tanpa fakta yang jelas dan sahih;
8. Kaum pribumi/ Muslim di Pulau Pinang di pinggirkan dan di "halau" keluar dari Pulau Pinang, secara halus, sedikit demi sediit dan sistematik, sejak Parti-nepotism-keluarga Lim -DAP mengambil alih Pulau itu pada tahun 2008;
penyokong-penyokong TEGAR Pembangkang ini SENYAP.

Ya, SENYAP pulak tu.

Irony: Cari kesalahan UMNO/ atau BN, bukan main lagi.
Tak ada salah pun, mereka kata salah.
Hampur kehabisan modal nak cari salah jugak.
Sampaikan UMNO atau BN buat benda yang baik, pun mereka kata "salah".
Smeuanya salah lah.

Memang ada usaha HALUS dan licik (covert effort) ahli-ahli dari PAS/ DAP/ PKR yang LIBERALIS-ISLAM dan JUGA yang BUKAN MUSLIM, untuk memecahbelahkan, melaga-lagakan dan seterusnya melemahkan umat Islam dan bangsa Melayu-Islam di Malaysia, secara BER PERINGKAT.

Malangnya fenomena ini tidak diketahui oleh sebahagian besar daripada penyokong-penyokongnya, kerana sangat ghairah mencari kesalahan pentadbir negara Malaysia (apabila berulangkali dihasut oleh media cetak dan media cyber yang ada agendanya tersendiri).

Dalam lain perkataan, kerana kesibukan menuding jari kepada bangsa sendiri yang kebetulan memegang tompok kepimpinan negara, mereka tidak perasan pun bahawa, dengan BERCAKARAN dengan kaum sendiri, dan di api-apikan lagi OLEH wartawan media, maka orang Muslim sendiri diperalatkan oleh kaum BUKAN MUSLIM untuk melemahkan umatnya sendiri.

Wartawan media tertentu, contohnya, FREE MALAYSIA TODAY, MALAYSIAKINI, MALAYSIAN INSIDER, yang dibiayai, disokong dan/atau dilatih oleh organisasi-organisasi Amerika yang menjaga kepentingan israel dan 'New World Order", ada satu tujuan, yaani, menimbulkan isu-isu yang akan membangkitkan rasa kebencian pembacanya (rakyat) kepada pemerintah se sebuah negara, yang ingin dijatuhkan oleh Amerika-Israel (tanpa senjata).

Media adalah ALAT (tool) Zionist Amerika-Isreal untuk menjatuhkan sesebuah negara yang berdaulat, yang ia tidak dapat "control" atau "conquer" dengan cara ketenteraan atau "ekonomi(IMF)

Justeru,
Adakah Pembangkang jauh lebih baik dari pemerintah yang sedia ada?
Apa buktinya?
Lebih baik dari segi apa?
Adakah kaum PRIBUMI, dan umat Islam akan TERUS terpelihara hak mereka, sekiranya POLISI kerajaan di ubah dalam sekelip mata, oleh PAKATAN RAKYAT, sekiranya Pakatan rakyat memerintah?

Dengan terbuktinya PAS kini mengikut telunjuk DAP atau PKR, di dalam keputusan-keputusannya mengendalikan isu-isu sensitif dan penting, sejak "pakatan" (yang tidak berdaftar) diwujudkan (2008), siapakah agaknya akan menjadi "Kuasa" sebenar yang mempengaruhi segala POLISI dan PERLEMBAGAAN negara yang tercinta ini (sekiranya "Pakatan" ini menang di PRU13?).

Isu-isu yang telah berbangkit: contohnya- penggunaan kalimah Allah dalam Bible, isu Murtad, Isu gereja memurtadkan orang Islam, menghina pemimpin, menhina Raja-Raja Melayu yang pada dasarnya menjaga kepentingan ugama Islam dan hak orang Melayu).

Kalau ya pun orang PAS menjadi Perdana Menteri, dia hanyn akan menjadi "puppet" (boneka), seperti juga Barrack Obama.

Yang sebenar-benarnya memegang kuasa, menulis Dasar Pemerintahan, Polisi-polisi Pendidikan , kesihatan, ketenteraan, Luar Negara, kebajikan (Malaysia)...akan dikuasai oleh orang BUKAN PAS.

Dengan dikelilingi oleh PKR (liberal, sekular, pro-USA daan termakan budi dengannya, neocon) dan DAP, PAS boleh memelihara kepentingan orang Meleyu (yang masih lemah dan terbelakang dari segi ekonomi), ugama Islam dan Pribumi seperti mana sekarang? Sorry lah.

PAS join saja lah BARISAN NASIONAL (yang kebetulan adalah kerajaan Malaysia) dan terus menyumbang KEBIJAKSAAN dan ILMU agamanya kepada Kerajaan dan rakyat, tanpa sekatan, maka rakyat Malaysia juga yang akan bertambah makmur dan aman-damai, kerana sumbangan nya yang ikhlas di dalam Dasar-dasar dan Polisi Negara.

In all its 50 odd years of existence, UMNO or Barisan Nasional have never been antagonistic or adversary to the Islamic faith from its inception.

Whatever policies UMNO or Barisan Nasional had developed, it has never deviated from the fundamental respect for the Islamic faith.

Hakikatnya memang sudah terserlah...lihat sahaja betapa LEMAHnya (suara dan kuasa) PAS di dalam pemerintahan (PKR) Selangor, pemerintahan (DAP) Pulau Pinang, dan (PAS) Kedah. Bila kena gertak, cepat-cepat tukar polisi. U-turn terus. Silap-silap kena pecat.

Semoga Allah memelihara AQIDAH kita bersama dan membuka matahati kita kepada kebenaran.

No comments:

Post a Comment