Sunday, January 29, 2012

Nurul Izzah sanggup angkat Cina dan jatuhkan bangsa sendiri

A few comments from blog readers of "akar umbi":
(a)"Apa sumbangan Nurul Izzah dan Family pada bangsanya ? Hanya pandai memecahbelahkan ummat melayu. Syed Mokhtar ternyata lebih banyak sumbangan kepada kesejahteraan rakyat"

(b)"Dalam list 10 jutawan-jutawan Malaysia, cuma terdapat seorang saja orang melayu. Tuu pun ada Melayu lain jadi pencacai Cina untuk jatuhkan Melayu (islam)

(c)"Bersyukurlah ada anak melayu yang maju dan menjadi hartawan diatas usaha sendiri!

NURUL IZZAH DAN KELUARGANYA HANYA TAHU MEMFITNAH, MENCACI MAKI DAN MENGHAMUN ANAK BANGSA SENDIRI! SEDANGKAN NAMA MALAYSIA TERCITA PUN DIJUAL SEUMPAMA KAIN BURUK DIKALANGAN KUASA ASING, INIKAN PULA ANAK BANGSA MELAYU.... LAGI MOLEK KALAU MEREKA SEKELUARGA (IZZAH DAN SEMUA KERABATNYA) DIBUANG NEGARA! MEREKALAH PARASIT MALAYSIA

Here is a brief extract from a blog:

dari BLOG AKAR UMBI)
Malam tadi bertempat di Dewan MBSA, Jalan Kebun, Nurul Izzah menjulang nama Robert Kuok dan menghina usahawan sebangsa dengannya, Syed Mokhtar Al-Bukhari.

Tergamak sungguh Nurul menghina bangsanya sendiri di kawasan perkampungan tradisi yang penduduknya 100% Melayu.

Dalam program yang dianjurkan oleh Pemuda Pakatan Rakyat Parlimen Kota Raja itu, Nurul Izzah menyifatkan bahawa Syed Mokhtar sebagai orang yang bertanggungjawab terhadap kenaikan gula di Malaysia.

Nurul Izzah bercakap bak sedap mulut, walhal klik SINI untuk mengetahui Tradewinds milik Syed Mokhtar bukanlah bukan monopoli tunggal dalam industri gula di Malaysia..."

Artikel penuh di:

http://azlantaib.blogspot.com/2012/01/nurul-izzah-hina-syed-mokhtar-dan.html

No comments:

Post a Comment