Sunday, August 16, 2009

DSAI bukan 'pengkhianat'

Bismillahirrahmaanirraheem.

http://korban-demokrasi.blogspot.com/
Anwar bukan pengkhianat? Jadi, dia setia lah..? Setia dengan siapa? tanya ku..

Biar betul!

Macam ni....

Saya terbaca fakta dan sinopsis dari tokpakir (dari blog beliau) lalu terpanggil untuk 'share' maklumat beliau dengan anda ...

"Anwar Ibrahim tidak pernah mengkhianati kesetiaannya kepada aliran pemikirannya yang diyakininya sebagaimana di bawah;

1. Anwar Ibrahim percaya bahawa Program Pendemokrasian adalah merupakan jalan terbaik bagi melahirkan Kebebasan yang sebaik-baiknya di Dunia Islam; [klik]

2. Program Pembaharuan Islam yang dipelupur oleh Anwar Ibrahim ini diyakini oleh beliau sebagai satu kesinambungan kepada gerakan-gerakan pembaharuan yang telah lama berlaku di Dunia Islam sejak dari Abad ke 19 lagi; [klik]

3. Anwar Ibrahim meminta sokongan Barat; Amerika dan sekutu-sekutunya, agar 'memberi bantuan' kepada Pertumbuhan Demokrasi dan keterbukaan agar ianya berkembang-biak dengan sebaik-baiknya di Dunia Islam; [klik] dan seterusnya,

4. Anwar Ibrahim mengiktiraf dan mengagumi pembangun-pembangun serta pendiri-pendiri idea-idea Demokrasi Islam, Reformasi Islam [klik], Feminis dan Kebebasan [klik] iaitu Abdul Rahman Al-Kawakibi, Riffat At-Tahtawi, Taha Hussein serta Radin Ayu Kartini.

5. Anwar Ibrahim berpendirian bahawa Khilafah Islamiyyah Othmaniyyah [klik] adalah merupakan sebuah Regim Despotik yang bermaharaja lela kezalimannya serta penindas.

6. Anwar Ibrahim percaya bahawa orang-orang Islam dan Amerika adalah rakan sekutu secara tabii dan persekutuan ini wajib diteruskan bagi menjadikan Dunia Islam kembali selamat untuk demokrasi.

7. Anwar Ibrahim menganggap bahawa mereka-mereka dari kalangan Ummat Islam yang memiliki pendirian seperti Sheikh Usamah Bin-Ladin hafidzahuLlah dan sahabat-sahabat beliau sebagai insan yang menjadi pengganas disebabkan ketiadaan kebebasan yang diberikan kepada mereka. [klik]

8. Anwar Ibrahim menuduh Sheikh Usamah Bin-Ladin hafidzahuLlah dan sahabat-sahabat beliau sebagai pembiaya keganasan dan pembunuhan serta pembawa kemusnahan.

9. Anwar Ibrahim amat kagum dengan gagasan-gagasan ‘ilmiah, sains, falsafah dan sastera [klik] dengan mengambil Ibn Sina sebagai contoh ahli falsafah yang dikira oleh beliau sebagai antara produk terbaik yang patut diteladani oleh Ummat Islam.

Dan sebagai tambahannya, Anwar Ibrahim juga sangat setia untuk bertemu dan sehati-sejiwa dengan kawan-kawannya [klik] dari kalangan pembunuh-pembunuh Ummat Islam Sedunia.

Dan, Anwar Ibrahim sungguh tidak pernah mengkhianati perjuangan kekasih-kekasihnya seperti Obama dan Yahudi Soros [klik].

Di waktu yang sama Anwar Ibrahim, juga sangat setia dan tidak pernah mengkhianati bahkan juga menuruti amalan-amalan Pluralistik Agama seperti yang diamalkan oleh kawan-kawannya di Jirat Tokong Cina [klik] dan bersedia mengizinkan Allah diguna oleh para penyembah berhala Kristian [klik]...."

1 comment:

  1. put anwar aside, i still think malaysia need a new government.

    "what've been told will happen, no doubt"

    would love to see your comment on mahathir latest statement on devil and angel.

    ReplyDelete