Monday, June 18, 2012

Support BN openly and proudly

Aslmkm,
Nama "Parti Islam Malaysia" (PAS) sudah sampai masanya mengugurkan terminologi suci Islam" di dalam nya, kerana nama -Islam- itu sendiri sudah tercemar dengan hilangnya adab dan kesopanan di dalam TINGKAH-LAKU dan budaya pengikut-pengikut parti.

Lihat sendiri...perangai non-BN supporters:

http://pengundisetiasungairapat.blogspot.com/2012/06/ni-seorang-pengikut-taksub-pas-memaki.html
(u-tube)

http://pengundisetiasungairapat.blogspot.com/2012/06/zulkifli-nordin-diserang-oleh-balaci.html
(u-tube)

 http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=d5cWKe3IUcA#t=128s
 U-tube (Danny Chong, Kristian, beri ceramah Islam kepada pengikut Islam), kelakar ni tetapi sangat rendah martabat para hadirin yang Muslim, yang membiarkan orang BUKAN Islam mempersendakan saudara se agama bernama Dr Hasan Ali. Danny sendiri tak beriman kepada Islam tetapi dia nak ajar pendengar itu mengenai Islam. Kelakar bukan? Pendengar Islam di situ sanggup diperbodohkan, demi sokong ceramah anjuran Parti Politik)


Sudah sampai masanya rakyat -silent majority- yang menyokong kerajaan, dan yang mengerti akan KESYUKURAN pada Yang Esa, berhenti sikap terlalu 'gentleman';

BANGUN lah dan lawan balik !! untuk melindungi penceramah dan individu-individu yang bertungkus-lumus mengorbankan masa menegakkan kebenaran untuk menyedarkan rakyat.

Kita sayangkan negara dan terus berjuang - pasang niat- kerana Allah.

Kita -silent majority- kini wajar BERTINDAK LEBIH PRO-AKTIF.

Kita-  silent majority- yang mengundi untuk menjayakan BN untuk terus tadbir NEGARA  SEJAK MERDEKA SEHINGA SEKARANG,  kini TIDAK boleh membiarkan pihak MINORITI itu yang memanggil diri mereka "Pakatan", berperangai di khalayak awam macam samseng.

Sebenarnya, pihak MINORITI itu yang tidak mendapat mandat dalam PRU 12 untuk memerintah NEGARA, tetapi berlagak macam mereka adalah kaum majoriti yang menang.

Sebenarnya yang menang dan mendapat mandat memimpin negara ialah BARISAN NASIONAL !

Kenapa perlu kita takut dengan mereka yang 'berlagak' lebih. Bising lebih.

Tetapi "serangan minda" dan serangan padu dan bertalu-talu melalui media cetak parti masing-masing, media cetak Zionis, internet, sosial media, ceramah dan sesi 'kedai kopi' mereka ini cukup meloyakan, tetapi berkesan dalam MERACUNI fikiran orang yang leka mendengarnya...

Orang yang tak balik rumah untuk menganalisa CONTENT ceramah/ perbincangan secara terperinci, pasti akan "teruja" dengan ceramah dan sesi kedai kopi itu.

Ayuh, wahai rakyat. bangun dari kerusi empuk, jangan terlalu gentleman, bangun dan tunjuk kepada rakyat jelata bahawa kita TIDAK TAKUT, dan kita BANGGA  dan bersyukur kapada Allah kerana mengizinkan  kejayaan BN yang telah dapat mentadbir negara melalui POLISI-POLISI dan Dasar, yang hasilnya ialah:

1. KEAMANAN DAN KETENTERAMAN AWAM
2. KEMAJUAN EKONOMI
3. MUNCULNYA RIBUAN  INDIVIDU YANG KAYA-RAYA yang telah mendapat meneruskan perniagaan dalam suasana ekonomi dan politik yang STABIL
4. munculnya ratusan ribu individu Islam (Melayu dan bukan Melayu) yang mendapat pembiayaan (MARA, JPA, PTPTN, PETRONAS, TNB, BNM) tanpa tekanan kewaNgan kepada ibu-bapa mereka, dan kini senang-lenang dan bergaji besar di bandaraya. Tanpa pembiayaan yang diwujudkan oleh Kerajaan BARISAN NASIONAL (bukan DAP ,PAS atau PKR),  berapa "kerat" orang Melayu yang mampu senang-lenang dan bergaji besar di bandaraya sekarang?
5. Masyarakat berbilang kaum saling hormat-menghormati, dan masing-masing beribadat dan berkerjaya dengan aman dan sentosa.

Oleh itu, 
jangan malu menunjukkan kepada rakan -rakan dan jiran, bahawa anda sememangnya menyokong Pemerintah sedia ada.

BE PROUD OF IT
& SHOW IT !

Salam dan Have a Nice Day

2 comments:

  1. I'm with u Shin.Dr M was absolutely right.Melayu mudah lupa.Govt dah bagi scholarship,balik Msia get a good job and easy life then kutuk Govt.Macam tolong anjing tersepit aje.These people tak tau bersyukur for what they have here in Msia.Suruh depa pegi duduk kat Afrika baru tau bila nampak orang mati kebuluran,no toilet/sanitation,drinkable water.Education? What's that,they'll ask.Kat sini they are demanding for free education,free toll,no taxes bla,bla,bla.Lama kelamaan they don't want to work anymore-just rely on a welfare society.And where to get the money to fund all that?Send them all back to school for a lesson in Economics.To those people yg not happy living in Msia-go look for that magical,fairy tale land where everything is free and the ruling party is PERFECT and migrate!That's all i can say

    ReplyDelete
  2. Aku paling benci melihat spesis anjing anjing tersepit ini

    Jika aku menjadi bapa kepada anak anak ini aku tidak akan ambil satu sen duit pemberian dari mereka jika pun mereka ada niat ingin membantu ..

    Aku lebih rela miskin daripada mempunyai anak yang miskin nikmat ..

    ReplyDelete