Saturday, November 10, 2012

Ideologi "Islam Liberal" menyusup secara halus di Malaysia melalui forum


Bismillah,

Ideologi  "Islam Liberal"  menyusup secara halus di Malaysia dan negara lain melalui forum dan perjumpaan di kalangan penyokong-penyokongnya; ini secara halus akan mengelirukan masyarakat Islam dan bukan Islam.

Satu kaedah melemahkan umat Islam ialah dengan melemahkan AQIDAH umatnya. 

Cara melemahkan AQIDAH Muslim sejagat ialah dengan mengelirukan mereka, dengan melantik "pemimpin" atau "penceramah"  yang pandai  'bercakap' yang beragama Islam tetapi berkiblatkan 'akal' untuk membuat tafsiran berkenaan agama Islam, dan yang mengagungkan  'mentaliti Orientalis Barat' yang sememangnya berilmu (tentang Islam) tetapi tidak ada roh Islam di dalam hatinya .


1.  http://bandar-penawar.blogspot.com/2012/11/pendedahan-jumaat-yang-mulia-wajib-baca.html

Blog di atas memberi kupasan "Islam Liberal" yang sesat yang wujud  di sana sini, yang menggugat AQIDAH  masayarat  Islam, dan juga mengelirukan masyarakat. 

Adakah ini sebahagian dari agenda halus Yahudi yang amat bijak menyusun - di sebalik tabir- sokongan kewangan, sokongan logistik, sokongan media, dan tenaga manusia untuk menyebar kekeliruan di dalam masyarakat?

LIhat petikan u-tube ini: ini diperolehi oleh blogger selepas beliau 'search' berkenaan Siti Kassim yang menghadiri dan bertanya kepada Nurul Izzah di suatu Forum di Gereja di Subang Jaya.


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GkRZHR29sPU#t=0s



2.  http://helenang.wordpress.com/2012/10/20/lagu-kontroversi-dengan-mesej-malaysia-belongs-to-jesus/
Helen Ang, di dalam blog beliau, mengupas dengan terperinci niat  licik pihak Evangelis untuk mengubah minda orang Malaysia, supaya cenderung kepada Krisitaniti dan Triniti (syirik) melalui muzik tanpa disedari mereka.

3. Dari     http://sel13.com/video-sebagai-bukti-nurul-izzah-menyokong-gejala-murtad/

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=44y13XR-bWI#t=0s (ucapan sebenar Nurul Izzah di Gereja Gospel Tabenacle, Subang Jaya )

Nurul Izzah telah menafikan bahawasanya dia menyokong gejala murtad. Kami di sel13.com memberikan anda video penuh ucapan Nurul Izzah di Gereja Gospel Tabenacle, Subang Jaya pada 3hb November 2012.
Kami harap anda lihat dan nilaikan sendiri video ini, khususnya di sesi soal-jawab di 3 minit terakhir.

4. Apa komen Ustaz Fathul Bari, susulan dari komen NurulIzzah ?
Perincian lanjut  dan analisa berkenaan 'fatwa',' tafsir' 'dan isu  'paksaan dalam ugama'  & 'akal mendahului teks' oleh beliau boleh di ikuti dalam you-tube ini.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xBNJ_fyhyw0#t=25s

The sacred Islam ...in pictures..
(Prayer in Ramadan in East London).
Prayer in Pattani, Thailand

May Allah Guide us to the Righteous Path and protect us from the Evil of Satan.
Let us pray for Islamic Unity




No comments:

Post a Comment