Friday, April 5, 2013

DAP akan berjuang pertahan Tanah Air Malaysia di Lahad Datu?

Sejak bila pula orang Cina Malaysia beratur untuk berjuang mempertahankan Tanah Air??

Berikut adalah sedutan dari blog papagomo...

1. Sekarang ni yang duduk dibarisan depan mempertahankan kedaulatan negara adalah bangsa Melayu dan kaum bumiputera yang lain. 

2. Dalam 1000 pejuang kita belum tentu lagi ada orang DAP yang duduk dibarisan depan nak pertahankan kedaulatan negara.

3. Hangpa semua ingat DAP akan pertahankan ke Malaysia ni? Tok sah Malaysia lah kita dok cakap.

4.  Tu Pulau Pinang yang dikuasai DAP sekarang ni apakah cina cina DAP akan bermati matian pertahankan negeri Pulau Pinang jika diserang penceroboh sepertimana yang berlaku di Lahad Datu? 

5. Apakah mereka akan duduk dibarisan hadapan demi mempertahankan kedaulatan negeri Pulau Pinang?

6.  Melayu bodoh jangan mimpi lah DAP nak bermati matian dalam pekara ni. 

7. Sekarang ni di Lahad Datu DAP lari ke semenanjung coz depa takut mati dibunuh penceroboh. Ini fakta yang jelas buat orang Melayu agar sedar diri tu. Taksub pada DAP jangan sampai jadi anjing DAP sampai nak bermati matian pertahankan DAP komunis tu.

8. Hakikat yang Melayu patut sedar adalah DAP ni hanya pentingkan ekonomi mereka. Perniagaan mereka yang mereka nak jaga dan bukannya depa nak pertahankan negara. Andai kata negara Malaysia ni diserang hangpa ingat DAP ni nak duduk ke angkat senjata? Daripada depa DAP ni mampos gadai nyawa untuk Malaysia baik depa pi luar negara lari dari terlibat dengan peperangan.




9. Kongsi kuasa kata DAP, si Melayu PKR dan PAS pulak jadi bodoh iyakan je apa kata DAP. Kongsi kuasa apa kejadahnya kalau dalam isu mempertahankan kedaulatan negara pun DAP lepas tangan? Polis dan Tentera diperlekehkan DAP. Apatahlagi nak duduk dibarisan hadapan berjuang mempertahankan kedaulatan negara.



sumber:
http://www.papagomo.com/2013/04/breaking-news-ops-daulat-melayu-patut.html

No comments:

Post a Comment