Saturday, April 27, 2013

PAS OH PAS KENAPA MU NAK JUAL PUTRAJAYA


ASLMKM  PENGUNDI-PENGUNDI PUTRAJAYA....

1. PAS pernah cakap: PAS TAK SUKA B.N. membina PUTRAJAYA (yang kini didiami 95% oleh orang Melayu a.k.a Orang Islam), DAN P.A.S. pernah NEKAD NAK JUAL PUTRAJAYA (kalau diberi mandat menguasainya).


Masjid Putrajaya


2. P.A.S. pegang pada 'Islam', katanya lah.

3. Maknanya, P.A.S. sure pegang pada "kata-kata"nya.

4. Maknanya, kalau anda undi PAS untuk ia menang, PAS akan JUAL PUTRAJAYA.

5. Maknanya, wahai tuan-tuan sekalian yang menjadi pengundi PUTRAJAYA, sekiranya anda menangkan PAS, anda akan pasti kena tinggal DI LUAR PUTRAJAYA, dan  anda tidak lagi dapat menikmati kehidupan makmur sebagai penjawat awam, di Putrajaya....sebab PAS dah jual Putrajaya.

6. Bila Putrajaya  dijual, 90% pasti akan mampu dibeli oleh kaum bukan-Islam yang sememangnya lebih mampu (have buying power), orang Singapura, orang putih, orang HongKong dan lain-lain.

7. Maknanya, VISI B.N. ( yang  diketuai oleh individu ber-visionary bernama Tun DR Mahathir Mohamed) untuk melihat penjawat awam dan orang Melayu  menikmati kediaman dan suasana yang aman, mewah dan maju,akan berakhir di situ sahaja.

Selamat Berfikir.
Selamat Mengundi dengan akal dan ilmu.


(pic. courtesy of http://creativemuslims.com/2010/25-breathtaking-photos-of-putra-mosque-putrajaya-malaysia/

Addendumhttp://medan-info-kita.blogspot.com/2013/04/ku-nan-mengamuk-di-putrajaya-husam.html

http://kickdefella.net/2013/04/30/pengundi-putrajaya-tolaklah-pengamal-politik-kura-kura/
(addendum  30/4/13)

2 comments:

  1. Sad to see the civil servants that I know of will vote for PR. They are the types who never mingle with the Chinese, don't know their mentality. They think by voting PAS, Islam will be dominant. They are wrong, DAP will reign supreme. Those idiots civil servants will know tinggi rendahnya langit bila DAP conquer semua jabatan kerajaan nanti.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete