Sunday, April 14, 2013

PAS dan skandal pemimpin-pemimpinnya: Di mana Hala-tuju penyokong PAS?

Apa nak jadi?



Apa nak jadi  dengan parti politik yang menggunakan perkataan "Islam" di dalam penjenamaannya? Parti tersebut yang saya maksudkan ialah P.A.S. di mana masih ramai di luar sana yang masih belum keluar dari kepompong ketaksubannya, dan masih tidak  menggunakan akal dan fakta sebagai sandaran.

PAS masih lagi satu saf dengan puak-puak pro-liberalisme, pro-pluralisema dan pro-seks bebas.

Orang putih kata....not surprising.

Apa nak jadi?

Dilemma penyokong akar-umbi PAS :  Datuk Nik Aziz memberi implikasi bahawa PAS sahaja dalam dunia ini yang betul, yang mana mengundi PAS sahaja boleh masuk syurga, dapat pahala dan entah apa-apa lagi, yang makin mengarut kenyataan-kenyataannya kerana tidak mengikut perkembangan isu dunia semasa.

Sejak bila pulak parti politik yang bernama PAS diberi hak mutlak dan dilantik oleh Tuhan sekalian alam, untuk memberi kata putus mengenai siapa masuk syurga , siapa masuk neraka?

LOGIK ke? 
 WAHAI penyokong-penyokong PAS sekalian. 
TOlong lah sedar sikit. Kamu semua ditipu bulat-bulat oleh pemimpin-pemimpin kamu yang berpura-pura warak.

Buat penat saja penyokong PAS berarak sana-sini, ikut arahan untuk buat kecoh di demonstrasi jalanan, dan buat penat saja pasang bendera, pasang banner, dan meramaikan ceramah yang pelarisnya bukan nya alim ulama, tetapi artis pelakun dan penyanyi....ini lah sebenarnya dunia PAS.


Anda dalam PAS digelakkan oleh kaum bukan Islam. Tak nampak kah?

Skandal oleh pemimpin-pemimpin PAS diketahui sekian lama.
Masih nak ikut lagi?

Dengan skandal dan masaalah moral yang amat serius di kalangan kepimpinan PKR dan DAP dan kini melanda pula kepimpinan PAS sendiri,  ahli-ahli PAS dan penyokong PAS kena bangun dari tidur, dan mula berfikir dengan waras.

Tolonglah jangan buat kerja bodoh mengundi untuk memenangkan "Pakatan Rakyat" (yang tidak berdaftar  itu) yang berpaksikan kebebasan seks (LGBT) dan pro-Zionis Amerika. Jangan lah sekali-kali memberi undi yang akan memberi se tapak lagi kuasa kepada puak racist-Cina D.A.P. yang amat angkuh sekiranya mereka diberi kuasa di Tanah Air Malaysia.



Undilah pemerintahan sedia ada Barisan Nasional yang sekian lama bertungkus lumus dari era Tunku Abdul Rahman, Tun Razak, Tun Dr Mahathir dan kini Dato Sri Najib, menyediakan pelan-pelan dan dasar-dasar nasional dan agama secara berperingkat dan masih dipertingkatkan di saat ini, dengan nasihat dan input dari para agamawan di dalam saf Barisan Nasional, semata-semata untuk kesejahteraan anda. persekitaran anda  dan anak-anak anda.

Bangun lah wahai (bekas) ahli / penyokong PAS dan penyokong BN. Bersatulah kalian di bawah satu panji....panji kemakmuran, YANG SEMEMANGNYA SIFAT UNIVERSAL AJARAN ISLAM; dan bangkitlah kalian melawan HABIS-HABISAN puak-puak munafik dan fasiq yang ingin menghancurkan kedamaian orang-orang Islam dan Melayu di negara ini.

Ameen Ameen ya Rabbil alameen

nshinah@yahoo.com


Artikel tambahan-

http://waklongman.blogspot.com/2013/04/ahli2-pas-terpaksa-tanggung-segala.html

No comments:

Post a Comment